photoshop

Tog en egopic lite snabbt och snabbredigerade bilden lite. Ville visa er hur jag gör när jag redigerar ansikten :)
(speciellt egobilder på mig)


Jag har softat hyn så man får sånhär undebar fin hy!
Jag fixade till min eyeliner lite..
Jag fixade till bakgrunden skuggade ner den så den blev mörk
Tillsist la jag i lite mörkare i håret däruppe.
Thats all! Här kör vi inga avancerade grejjor inte! (:


idag var jag nere på PerBrahe gymnasiet, det var öppet hus så jag checkade runt lite på olika linjer. Men jag tror jag vet vad jag ska gå, det lutar åt media! Vid två tiden stack vi ut till farmor, på kalas. Åt middag och lite efterrätt. Nu sitter jag i soffan och myser lite (:

Hoppas ni har haft en superbra dag!

rebeccaj.

fin redigering! :)

2009-11-08 @ 00:25:24
blogg: http://inteduintejag.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback