tjugofemte oktober

Hej allihoppa! (:
Dagarna rullar på förfullt här och det är helg och hela nästa vecka är vi lediga! Det behövs verkligen lov men det dåliga är att jag kommer sitta plugga.. Vi har två prov på tisdagen och en stor uppsatsinlämning till måndag och jag har inte ens börjat! Men självklart kommer jag umgås med mina fina vänner oxå och bara ha det roligt!
Igår tog jag och Ammara en promenad upp till stadsparken och fotade lite, alltid lika roligt!

Men nu ska jag försöka börja på min uppsats.. Önska mig lycka till eller något... ;)
Ni får ha det kanonbra! Jag ska försöka uppdatera bättre!


Bea

Sv: Tack så mycket :)

2009-10-25 @ 12:46:53
blogg: http://tankemaskin.blogg.se/
ROSAPOPCORN! :D

BLOGGA MERA :D

2009-10-25 @ 14:07:10
blogg: http://roosapopcorn.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback