nittonde september

Hejohå! :)
Jag trivs verkligen med min nya design men jag ska föbättra på den ännu mer när jag har tid så den kommer bli snyggare!

Idag är det lördag, vilket är skönt. Stack ner till stan en sväng innan och köpte mig en halsduk och armband från Gina.
Sen dess har jag inte gjort så mycket. Ikväll blir det nog lite mys framför tvn! Men nu ska jag äta, ni får ha en superbra kväll!


Anonym

SV: Godmorgon, eller eftermiddag kanske man ska säga.

Har du haft en bra helg? :)

2009-09-20 @ 13:20:46
blogg: http://stopandreplay.blogg.se/
Malin

SV: Den har varit super! Händer ikväll då? :)

2009-09-20 @ 14:29:07
blogg: http://stopandreplay.blogg.se/
alva

fin bild, fin blogg :D

2009-09-20 @ 15:07:43

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback