andra januari

Nu är 2010 igång och rullar på. Får se hur detta året blir, jag känner på mig att det kommer bli great!
Idag har jag varit med Becca och även Stina en stund. Det blev en sväng på stan utan pengar, men det går bra och titta på allt ändå! :) Just nu håller ja på med en ny design, yess! Den kommer nog upp snart, ni kanske kommer märka en del ändringar och så framåt! Ikväll vet ja inte vad som händer. Kanske ska träffa Becca igen :)
Men ska faktiskt dra mig från datorn en stund nu.
Ha en bra kväll! CIAAAO!


Emz

Gud vilken fin bild! ^^

2010-01-02 @ 21:30:53
blogg: http://emz.se/beauty

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback