08.12.08

helu alla :)

jag sitter här och ryser sönder tror jag , hittade världens bästa klipp från konserten :
http://www.youtube.com/watch?v=0oVcDqXrWio&feature=channel, sån jävla stämning äre! :) <3

nu vecka är  det oxå, det går fort nu :D hade lucia övning idag, vi ha första föreställningen på torsdag morgon sen en på fredagmorgon och två på kvällen ^^ får hoppas att det går bra!  sen halv tolv så ska jag ammara och stina gå på lussebio :D dom visar tre filmer, nya  filmer, som kommer ut 2009 under natten, oså får man gratis snacks osånt :D assoft ju :) så biofilmerna kommer typ vara slut nångång kanske vid fyra-fem xD då är det hem & sova!

men nu ska jag dra, hade bra! :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback