4.12.08

halo alla! :)
eftersom jag inte skrev någonting igår så tänkte jag skriva lite nu ^^ vi hade friluftsdag,  vi bowlade, jag sög men träffade nästan alla käglor ändå :o xD sen efter det så skulle  vi valt nånting annat men jag hade lucia övning, men vi gick på stan lite innan, åt oså..  sen hade jag lucia övning dådå, körde igenom hela grejen, ingång och utgång oxå,  nästa vecka är det fyra föreställningar (: sen efter det  så skulle vi ner till landshövdingen för vi var bäst i hela kommunen på Dn's frågetest som hela sveriges högstadie gör :] så vi fick dricka, godis osånt, oså körde vi en tävling och idag var vi med i tidningen xD en mening "har kungen skitit där" HAHAH!  men sen efter det så skulle jag och Stina på bio, Twilight :D JÄTTEBRA!!!  sen kom jag äntligen hem vid nio så jag hann aldrig att  skriva för jag pluggade även på prov! som jag tror gick.. sådär ''/ 

och idag har skolan varit sådär, lite stolt är jag allt ;)  typ, verkligen, sa till en av mina "kompisar" huhu. mer får ni inte veta! men jag orkar inte skriva så mkt mer för jag har skitont i huvet så heh, puss hej :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback