äntligen looooov

äntligen äre lov, så skönt ska det bli :D

idag hade vi avslutning i ljushallen kvart över tio, några sjuor sjöng oså ^^ sen stack vi till klassrummen och fick våra betyg oså, sen fick vi gå hem. så det var ju inte nån lång stund där, det var faktiskt rätt så skönt :) och jag   blev rätt nöjd med mina betyg, det var nått som jag blev besviken över men  eftersom jag är inte så bra så nöjer jag mig med det jag fick ^^ jag kan alltid försöka kämpa att höja dom betygen jag har G i..
bild: VG
engelska: VG
hk: G
idrott:
G
matte: 
G
spanska: VG
musik:
G
biologi: 
VG
fysik: G
kemi:
G
so: 
G
slöjd:
G
svenska:
G

nu måste jag verkligen gå och vila lite, är hur trött som helst :(
hade bra!


jeanette

hk & idrott borde ju va rätt enkelt att höja sig i ? :D men bra betyg ändå (y)

2008-12-19 @ 14:27:14
blogg: http://jeanettef.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback