julklappsstök

hej alla :)
idag har jag & ema varit på stan och sprungit eftet julklappar bland allt folk ^^ fick även bi raggsockar & benvärmare till mig som jag har på mig just nu ;) haha, sen var det hem och slå in alla paketen så nu ligger dom under julgranen. det är mer julklappar nu än vad det är på bilden så att alla vet det x) så jag har redan luggit på golvet och kännt på alla julklappar och försökt lista ut vad som döljer sig där inne (a) men jag får öppna dom imorgon! vi har en "tradition" oxå, att vi får öppna en julklapp på morgonen :D det är alltid lika roligt!

sen har jag & mamma även bakat lite julgodis oxå, det fick bli lite knäck :] ska baka lite mer imorgon oxå! imorgon blire julmat rätt tidigt sen bär vi av ut till landet, till mormor och hela mammas sida, inte så mycket folk. och senare åker vi hem igen och öppnar familjens julklappar, så mysigt så :)


Sara

God Jul på dig! Hoppas du får en riktigt trevlig jul! =)

Kom ihåg, att du är värdefull!!

2008-12-23 @ 19:46:21
blogg: http://saara.blogg.se/
soeticz

sv: visst jag kan försöka så :D

2008-12-23 @ 19:59:37
blogg: http://soeticz.webblogg.se/
soeticz / gör bloggdesigners billigt!

sv: vi kan göra ett försök tycker ja :D

2008-12-23 @ 22:05:04
blogg: http://soeticz.webblogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback