kusinerna!

uh, har nyss kommit hem från farmor&farfar, har varit där och ätit  mat typ med hela den sidan=kusinerna -.- dom är rätt jobbiga :( men men! gick ut med två av dom och lekte i lekparken :D jag är  bäst! hehu, sen stack vi till ica och köpte glass & strutar & kolasås och jag sög tydligen på att göra glassarna :( men dom gick att äta!!  sen åkte vi hem. imorgon ska jag och ema tydligen gå på madagaskar 2 med kusinerna :D får jag se den igen :] men det är lugnt! haha. bilden är på wille :) väldigt suddig men den blev rätt cool ändå :D





innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback