METALTOWN 09!


METALTOWN 2009
189 dagar kvar, längtar redan :D
klara artister: 
Disturbed (US)
Volbeat (DK)
Dir En Grey (JAP)
Dragonforce (UK)
Children of Bodom (FIN)
Trivium (US)
Pain (S)
Municipal Waste (US)

disturbed , mhm, älska <3
det kommer bli bästa året, Metaltown båda dagarna, bra band!
sen blire Coldplay och jag tror att det blir ännu mer!! :D

hehu, nu ska jag käka godis och titta på film :)

lina

det blir inget coldplay...

känner mig inte alls motiverad

2008-12-19 @ 21:35:38
blogg: http://linasdagbok.webblogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback