precis hemkommen..

precis som rubriken så har jag precis kommit hem, har sprungit runt på  stan lite ^^  köpte en hårfärg som jag ska ha till mina förlägningar eftersom  mitt hår aldrig växer (!!) och efter som det  kostar 4000 kr att göra det hos frissan!?!! 4000 kr!!  så jag färgar det, men det blir nog bra ^^ hoppas jag...

annars har skolan varit tråkig idag, fick göra mitt so prov idag oxå,  det gick nog inte så bra ''/ får hoppas på det bästa! haha. men jag orkar inte skriva, är sååå trött :( hoppas ni mår bra, puss sofi :)

Sara

jag också!! )

2008-12-05 @ 19:01:30
blogg: http://pkfs.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback