skal til datan

jag har en känsla av att detta lovet kommer gå alledes för fort för denna dagen har gått på en minut,  jag har inte gjort nånting, bara luggit i sängen och tittat på film och suttit vid daton lite. sen har jag lagt över dom senaste bilderna på ett USBminne så  jag har lite bilder på den nya daton sen :) just nu  sitteroch kollar lite på olika skal som jag kanske ska köpa sen och ha på datan, för det blir lite roligare då ju :D men jag vet inte vilket jag vill ha heller :o här kan ni kolla lite: http://www.bluebox.se ,
här är en jag har tänkt mig, lite söt :) men sen finns det ju många mer ^^ men jag ska kolla vidare lite.

och nu får jag slut på ord,
kanske skriver igen senare :) 


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback