söndag

idag har det inte hänt så mycket, har mest bara suttit och tittat på tv, haha. och det är tredje advent idag oxå ^^ snart är det ju julafton men först är det julavslutning i skolan :D äntligen! och jag får mitt första betyg oxå :s haha, och jag är fortfarande jättetrött, sov till elva idag, kanske därför jag är trött :o men men, sitter och snackar med lina lite :D vi måste träffas på lovet! <3

jag vill göra om min blogg lite, den är lite ful tycker jag.. jag tröttnar rätt fort på den, ska kolla runt lite och se om jag hittar något bättre..  det blev ett kort inlägg idag men jag orkar inte skriva så mkt mer nu.

hade bra! / sofi :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback