twilight :]

mh, sitter och kollar lite halvt på twilight just nu ^^ eller inte just nu för nu har vi pausat för en lite stund. men den är braa :D

firade jul igår då :) farmor & farfar kom hit först på morgonen och lämnade deras paket,  sen kom en av mammas jobbarkompis hit oså åt vi julmat, gott ^^  sen vid tretiden åkte vi ut till mormor & morfar, där mammas sida var :] så vi spelade ett spel, dom som fick  sju fick välja paket osv, jag sög D: haha. sen öppnade vi paket där med (: och sen åkte  vi hem hit igen och öppnade familjens paket (: och här är allt jag fick typ.

Coldplay biljett
Chokladask
Biobiljett
Trisslott, 50 vann ja (y)
Fotoalbum
pengar, 700 kr :)
Hemliga lådan, massa olika saker (:
Björn Gustavsson DVD
Avenged Sevenfold Live in the LBC
Massa smink, foundation, eyeliner, mascara
underkläder
sen får jag två paket nästa vecka oxå som inte hann att komma, skullcandyhörlurar och BFMV live dvd :D
jag blev nöjd med mina paket faktiskt :D

imorgon ska jag kanske iväg och köpa min kamera,  det är bara en liten men min andra har gått sönder :( vill ju ha en stor men det sparar jag till sen ;) haha. och jag vill åka bort till nån, men vem vill ha mig? D:

aja, ska fortsätta att titta på filmen nu, hade bra :D

eliin

åh, coldplay biljett vill jag också ha! (:

2008-12-25 @ 18:14:00
blogg: http://ijustwannajump.blogg.se/
Jossefine

Åhh jag älskar Twilight! Världens bästa film, och böckerna kommer på en andra plats (efter Harry Potter 8D)!

Du borde verkligen läsa böckerna om du inte redan har gjort det<3

2008-12-29 @ 11:09:17
blogg: http://jbark.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback