17:54

Hej igen!
Nu har jag kommit hem. Det har hänt rätt mycket idag. Ska berätta lite kort hade jag tänkt! Alla kom hit, Elvira, Becca och Ammara. Så fixade vi Beccas hår och Elvira sminkade till dom lite, även mig. Bild kommer senare. Sen stack vi ner till piren och tog lite kort men allt blev bara fel. Det var kallt, och allt blev helt konstigt. Men några kort blev det. Vi ska antaglien göra om det någon dag framåt :) Men sen stack vi till donken och åt, vi satt där och snackade massa. Efter det drog vi och solade, eller Becca gjorde det :) Men nu sitter jag här oh funderar på om jag ska sticka ner och sola eller inte. Vill verkligen det men jag måste fixa korten oså oxå.

Men jag tror faktiskt att jag ska sticka ner och sola! Sen när jag kommer hem fixar jag alla bilder och lägger förhoppningsvis upp dom här sen!
Skriver sen då! xx


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback