artonde april

Det blev inte så mycket bloggande igår för jag hade aldrig tid. Var med Ammara efter skolan och hon stack hem på kvällen. Men det var en rolig dag iallafall :) Efter skolan gick vi hem och väntade på mamma sen åkte vi ut till skogen ute vid bankeryd ungefär och fotade Ammara då, bilder ser ni i inlägget nedan :) Fin blev hon på alla kort! Sen åkte vi hem och titta på film och åt godis och så gjorde vi massa annat. En rolig dag :)
Idag ska ag träffa Ammara igen och Stina, vi ska på stan. Jag ska titta på klänningar redan till skolavslutningen. haha, man måste vara i god tid ;) Sen ska jag kolla på en tunika som jag har sett tidigare och prova! Mer vad jag ska göra vet ja inte :D

Men jag måste fixa mig lite nu, skriver senare i eftermiddag! :) Hade bra! xx


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback