besöksrekod

haha, tack vare att jag la ut ett spotlight medelande på Bloglovin så fick ag besöksrekod, inte många besökare för alla andra kanske men för mig är det mycket  :D haha, 90 unika! 210 sidvisningar, det är ju alltid något? ;)  och en eller två till prenumenanter har jag fått oxå tror ja :) Jag hoppas självklart att få flera! uppdate 22:15; woho, 100 :D

eaudenatalie.blogspot.com

vad menas med att du lade ut ett spotlight-meddelande på bloglovin? jag vet vad spotlight är, men ja...? :p haha

2009-04-08 @ 00:23:27
blogg: http://eaudenatalie.blogspot.com

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback