elfte april

Skillnad från igår så går den här dagen väldigt fort faktiskt. Klockan är redan två. Sitter i sängen nyduschad. Ska snart göra mig iordning. Familjen ska iväg på kalas senare i eftermiddag till kusinerna. Där blir det påskmiddag oxå! Det är jättebra väder idag me så jag vill egentligen bara sitta ute hela dagen. :)

Jag hade tänkt att jag ska räkna ihop alla röster från Veckans Blogg tävlingen snart så att det blir färdigt någon gång! Sen ska jag lägga över alla bilder från igår oxå, nu känner jag att jag blir stressad här. haha, bäst att sätta igång!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback