Göteborg 25 april

Igår var ju jag och Ema i Göteborg. Roligroligt var det.  Men tyvärr så hittade jag inte nånting knappt. Eller jo det gjorde jag men det fanns inte i rätt storlek osv. Men jag köpte ett par spets tights som jag kan ha i sommar eller s under ett par jeansshorts typ :D Sen köpte jag soolglasögon och värmeskydd till håret. Inne i nordstan var det modevisning och en del var klädda så snyggt. Sen gick vi runt och kollade massa och så satt vi ute i en park och vilade lite i solen. Fint väder var det! Bussen gick hem vid halv sju och då var man trött!


malin

fin blogg! :)

2009-04-26 @ 12:15:09
blogg: http://mkarlstrom.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback