nionde april

Jag hade besöks rekod igår igen men nu börjar det stiga neråt, usch. Det gillar jag inte! D:

Sitter här och väntar på att mitt hår ska torka men det torkar aldrig, så segt är det! Jag och Elvira ska upp till A6 lite senare och kolla runt lite. Jag får väl fönstershoppa.. Har inga pengar nu heller. Det suuuuger. Men snart får jag pengar men då ska jag kanske göra annat ^^ Det är rätt fint väder idag eller det är mulet men solen tittar fram lite då&då, det är skönt!

Hepp, nu måste jag nog torka mitt hår! hehe
Skriver sen när jag kommer hem, xx!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback