sjätte april

Helo solstrålar :D
Det var nämligen det man såg ute när man tittade ut genom fönsret idag. Härligthärligt! Hoppas att det är fint väder hela veckan :)
Idag vaknade jag upp för tidigt för min del, jag brukar sova till elva, minst men nej, idag vaknade jag vid nio och jag är trött! Jag och ema gick ut med bella en stund vid elvatiden ner till vättern så hon fick bada lite. Ska se ifall det blev några hyfsade bra kort som jag kan lägga upp :)
Efter vi kom in bestämde vi oss för att gå till Clara's och äta lunch. Det blev kycklingwrap, gud vilka goda :D Nått att rekomendera! Köpte glass efteråt oxå, det går alltid ner i värmen. Men nu sitter jag här mätt och gla!

Ska lägga över bilderna nu och sen ska jag titta på Gossip Girl från igår!
xx


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback