sjuttonde april

God morgon! :D
Vilket undebart väder det är idag, superskönt ju. Perfekt att fota i sen oxå! Härligt att få lite sovmorgon idag, börjar om en halvtimme, tio i tio istället för åtta. Sitter och äter lite frukost nu. Det har jag lyckats med att få i mig (y) - brukar inte kunna äta frukost. I skolan idag händer nog inget speciellt. Bara samma lektioner som alltid. Sen blire hem hit och vänta på mamma som ska köra oss till en skog i bankeryd som var jättefin. Ska fota Ammara där och kanske Becca :D Men vet inte ifall jag hinner blogga efter skolan men jag gör det efter fotograferingen istället!

Ha en bra dag så ses vi senare, xx!

Sandra Marinoni

hejsan :) är du sugen på en ny bloggdesign är du mer än välkommen att beställa en utav mig. vet du inte hur du vill ha den? kika då in designen jag har till utförsäljning här: http://marinoni.blogg.se/2009/april/utforsaljning-av-bloggdesign.html



Trevlig helg :)

/Sandra Marinoni

Pavona Design UF

2009-04-17 @ 16:03:12
blogg: http://marinoni.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback