tjugoåttonde april

Först ska jag säga en sak;
GRATTIS TILL STINA SOM FYLLER FEMTON IDAG :D <33 ha en bra dag :*

S
en så finns det inte så mycket mer att säga, haha. Tisdag eftermiddag/kväll typ. Jag ska inte sitta på datorn så länge. Sitter annars och pluggar fysik, det handlar om ljud. Jag har prov i det imorgon. Det känns som om jag kan det mesta och det är toppen för jag brukar inte kunna fysik. Annars idag så har jag varit i skolan. Där hände det inte så jättemycket. Slutade tidigt idag och då blev det hem och plugga. Jag och dom andra tjejerna har pratat om att vi ska till Liseberg framöver men jag vet inte hur jag ska få fram pengar. Någon som har nån idé att tjäna snabba cash? Så jag får se hur det blir med det.

Men måste plugga vidare nu! xx :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback