tjugoförsta april

Haalåå folket! :D
Jag är fortfarande sjuk, men jag drog iväg till skolan iallafall. Så sjuk är jag inte. Det är näsan som är sjukt täppt och halsen som svider.  Och nu sover min fot, gah jag får damp! Anyway, det hände inget speciellt idag. Började vid åtta med hemkunskap, lagade fisk med mos. Sen spanska, musik- vi spelade upp våra låtar och jag sög, hahah. Jag tappade bort mig all the time. Efter det hade vi matte och sen slutade vi vid halv två ungefär :) Rätt skön dag!

Hade tänkt att ta på mig myskläder nu och bara ta det lugnt. Är inte kry i kroppen så är lite hängig! Men jag skriva senare kanske!
PUSS :D

Anonym

sv: tackaaaaaaaaaar! :D

2009-04-21 @ 17:23:47

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback