tjugonionde april

Vart tar alla kommentarer vägen? För några veckor sen hade jag iallafall några mer än vad jag får nu. Det suger lite och jag får mindre lust att blogga!

Anyway. Kom precis in. Var ute lite och fotade lite blommor. Resultat kommer ni får se senare. :) Annars idag har det varit skola. Hade fysik prov och förvånad blev jag, jag kunde nästan allt. Det är väl bra? Men sen har det inte alls hänt mycket. Imorgon i skolan så ska tydligen några sjunga in våren, gjorde man inte det på låg-mellanstadiet? Sen efter skolan ska jag träffa tjejerna oså ska vi till stadsparken på kvällen för att kolla på brasan och fyrverkerierna. Efter det kanske det blir lite mys hemma hos någon :)
 Vad har ni för planer inför valborg?

ska redigera bilderna nu. Dom kommer upp strax! :)


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback