trettionde april

Äntligen, ledig från skolan nu en extra dag. Det är najs! :D

Valborg är det nu oxå, ska antaglien upp till stadparken sen och titta på elden och umgås lite med Stina&Ammara. Sen åker vi väl hem till någon :)
 Annars har jag varit i skolan. Hände inget speciellt, som vanligt. När jag kom till skolan så skulle lite folk sjunga in våren, bland annat läraran, männen oxå. Det lät ju supersnyggt.... *host* :D Efter det hade jag svenska, engelska, klt och sist biologi. Fick sluta lite tidigare. Alltid skönt.   Det går rätt fort nu oxå, det kom jag på tidigare idag.. Superbra för då blire sommarlov snart!

Förlåt men det blir ett litet kort inlägg, har ingen aning om vad jag ska skriva så.
Men jag måste iallafall dra nu! Ha en jättebra kväll alla!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback