trevligt väder, trevlig dag!

Ja, som min rubrik. Dagen har varit bra, rolig, alltså toppen! Jag stack ner till piren och träffade Ammara, där satt vi och åt glass i värmen och njöt i solen. Undebart! Sen så kom Elvira ner oxå :D Vi gjorde lite allt möjligt men kul vare och skönt oxå. Vädret är toppenbra ju! Hoppas att det håller i sig nu framåt. Imorgon ska jag fota Ammara och Becca och Elvira ska sminka dom lite. Det blir nog oxå kul.
Men ska se på film nu, xx!


tog massa kort men ni får bara ett av dom :D ahaha


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback