my day

redan kväll, eftermiddagarna går fortare än nånsin känns det som.  men det är positivt det oxå :)

idag har det varit ännu en lång dag. började vid nio med svenska, efter det engelska utan engelskalärare :p så vi gjorde nått annat! sen skulle vi ner till ED på ett till studiebesök, det var laaamt! men iallafall, det va undebart väder så vi gick ner i solen, så skönt! hade ingen jacka på mig och jag frös inte, det är ett vårtecken! gick in på hemköp och köpte glass. vet ni hur gott det är när det är så varmt oxå? :) vi gick runt på ED i nästan två timmar, jag var rätt död efter det. sen hem och göra läxor och mat ^^
Gick ut med mamma och Bella ner till vättern och hon bada igen. Gick ner till vattnet och kände på det och det var verkligen krampkallt! haha, tog lite kort, kommer upp strax!

promenad ner till ED i det fina vädret :D


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback