nionde augusti

Gooodmoooorning! :)
Sämst uppdatering här ja, har inte uppdaterat något på flera dagar.. Har inte varit hemma på flera dagar heller.

I torsdags och fredags har jag varit med Ammara, Stina. Vi har gjort lite allt möjligt, fotat i vattnet, cyklat massor, sovit över, badat asmycket, grillat på stranden och bara haft kul med skratt osv :) Två riktigt lyckade och roliga dagar! Det kommer komma massa bilder såsmåningom!



Igår, lördag
, så hade vi 30-års fest ute hos mormor&morfar på landet. Min morbro och mammas kusin fyller/har fyllt 30 så vi hade fest. Så  heeeela tjocka släkten från skåne kom upp för att fira. Det var även amrikanare & norrlännigar där, riktigt roligt. Vi åt, vi drack, vi prata, vi sjöng, vi dansa. Ända till halv tre ungefär. Jävligt roligt!

IDAG, haha.
Jag vakna typ för 40 min sen kanske :) Hade tänkt att bara ta det lugnt idag, sitta lite vid datorn, lägga in massa bilder oså. Så det kommer antaglien upp lite sen!

myrins ~

fina bilder och fin blogg! :)

2009-08-09 @ 17:39:49
blogg: http://myrins.blogg.se/
Anonym

låter som en massa bra dagar, du! (:

2009-08-09 @ 20:21:49

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback