tionde december

Hej alla!
Förlåt för supersuperdålig bloggning, jag har åter igen inte haft någon tid. Den här veckan har det varit fullt upp med prov och uppsatser. Sitter och skriver på en So uppsats just nu, om Rysslands Historia. Men den är snart klar, bara lite finjusteringar kvar :) Jag har inte ens hunnit vara ute och fotat något, så inga nya bilder..
Imorgon blire Lucia föreställningar på skolan, tre föreställningar. En på morronen och sen två på kvällen. Mamma ska ta lite kort så ni kommer få se!


Men nu ska jag fortsätta skriva, det måste bli klart! Men jag ska försöka uppdatera i helgen!
Ha en fin kväll!

gammal bild, vet inte ifall den har varit upp menmen :)


Anni

jag har också haft mycket denna veckan

2009-12-11 @ 18:09:41
blogg: http://annizplace.blogg.se/
Cajsa.

Jätte söt blogg, allt bra med dig?

2009-12-12 @ 03:08:01
blogg: http://worldofcreation.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback