tredje december

Heejhallå! :)
Jag är helt slut efter en inte alls jobbig dag? Har varit trött hela veckan med både huvudvärk och ont i nacken! Inte såå jätteroligt precis.  Idag har det iallafall varit en helt okej dag. Började med luciaövning och sen har vi haft ett arbetspass och därefter sett en film. Efter skolan stack jag ut till studion igen med Tove, Mirna & Sandra för att fixa till filmen och äntligen är den klar, jätteskönt!
Just nu sitter jag och pluggar på so förfullt. Men det går inget bra för jag har sån huvudvärk så jag borde inte ens sitta vid datorn nu men men! Hoppas det går över :)

Men ska ta en paus nu och vila lite så hörs vi, ha en fin kväll :)


Z A N D R A :)

Ska du se idol ikväll? :)

2009-12-04 @ 19:34:45
blogg: http://decevven.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback