16:21

FINALLY FINISH!
äntligen är jag klar med so:n! nu är det bara att börja med spanskan! haha. *känner mig duktig* Jag är verkligen inte en plugg människa som pluggar på helgen, no way! men nu var jag tvungen till det.

ni får en liten komisk bild som jag satt och knåpade ihop, enjoy..
den visar att jag pluggar! :D

elin

haha, jag har en lite udda fråga, men kan jag ha varit vän med dig på bdb för typ ganska länge sen? XD hittade hit och sen tyckte jag att jag kände igen dig, men var inte riktigt säker från var..så då kom jag tillslut på att det kunde varit därfirån? :P kanske hjälper om jag säger att det var under tiden jag hade grönt hår (och massa andra färger för den delen också) haha :P

2009-02-22 @ 19:31:55
blogg: http://eelinwiren.blogg.se/
Anonym

haha, roliga bilder!

2009-02-22 @ 20:58:36

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback