17:47

Jag satte på en film innan så nu har jag luggit i soffan och tittat. Ska strax sätta mig med matten, måste göra två läxor till imån. Annars sitter jag här och kollar igenom alla mina bilder lite smått.  Just nu kollar jag på Ammara&Becca, den dagen var rolig :) Det ska vi göra om till sommaren. Jag längtar till sommar, sol och värme. Inte feta snöflingor blandat med regn, usch.  Två bilder får ni, på Ammara & Becca. Bilderna är typiska sommar bilder tycker jag, även om de är tagna nu, i februari! :D men jag ska sticka nu, ciao! :*



innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback