ett års sen..

idag, 190208, är det exakt ett år sen jag såg ett av mina absolut favoritband, Bullet For My Valentine. det är fortfarande ett av mina favoritband och jag såg dom tre gånger 08. men iallafall, jag var överlycklig den dagen för ett år sen. jag trodde att det var overkligt först men sen åkte till till Göteborg, Trädgårn där dom spelade :)  jag och Ema stod och frös ett antal timmar, och vi hörde hur dom repade där inne. det var en bra konsert. kom långt fram men sen mådde jag dåligt.. det var så mycket tryck så jag fick gå åt sidan och såg inte så mkt.. men helt klart bäst var dom <3 (men den konserten slår inte sjätte december, DEN var bäst.)


angelica

åh, jag var oxå där :D det va bra!

2009-02-19 @ 19:15:11
linnea

åh, underbar blogg! underbara bilder! :DDDD

2009-02-19 @ 19:16:38
blogg: http://linneasvediin.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback