färdig med spanskan!

Nu tror jag att jag är klar med spanskan. Det går inte in mer så varför fortsätta? Det får gå som det går! Ifall jag övar mer så kommer jag ändå inte ihåg det.. haha :) Men nu istället sitter jag och pluggar in Twist&Shout med The Beatles. Måste kunna texten till musiken imorgon.

Imorgon börjar jag tidigt men slutar rätt tidigt sen blire Becca faktiskt :D alltid lika trevligt & mysigt!

Jag behöver eran hjälp, ni som läser den alltså. Vad kan jag skriva om för att göra den mer intressant? Eller bara, vad ska jag göra? kanske lägga in mer bilder och skriva mindre? Ni får komma med förslag! :D haha.

elin

haha okej XD tyckte bara jag kände igen dig :p

2009-02-23 @ 21:39:55
blogg: http://eelinwiren.blogg.se/
Fagel

Kommer du på något får du gärna höra av dig. Är själv i desperat behov av besökare. :)

2009-02-24 @ 10:51:16
blogg: http://fraggelberg.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback