fjortonde februari

idag är det Alla hjärtans dag...
inte min favorit dag precis. men Glad alla <3 dag på alla er andra :)
fick iallafall 100 kr av mormor & morfar igår :) (även om det är idag) alltid bra att få en peng när man är urfattig! :D jag ska faktiskt öppna ett nytt konto där jag ska lägga in hälften av barnbidraget varje månad så jag kan köpa min kamera någon gång! men jag vet inte ifall det kommer lyckas..

det är lördag idag, sov alledes för länge. tur att man börjar sent på måndag!
jag vet inte vad jag ska hitta på idag. får väl försöka hitta på något senare, men nu ska jag hitta nått gott till frukost. hörs sen!

Makrill

Ha en underbar alla hjärtans dag! :)



Fina bilder och fin blogg!

2009-02-14 @ 14:08:30
blogg: http://makrills.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback