första februari

hej alla :)

idag är det första februari, tiden har gått rätt fort och hoppas att den kommer fortsätta att göra det! idag har det inte hänt så mycket, eller gick ju ut innan, inlägget nedan! :) sen har jag varit iväg och duschat igen, det låter sjukt egentligen, "nu ska åka iväg och duscha"  anyways, nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar!

imorgon är det skola igen, jag börjar tio och slutar kvart över elva! haha, alla lärare har typ nått möte eller något så då får vi gå hem vid lunch :) men du ska jag förhopnningsvis ifall det är bra väder fotografera becca, ammara och kanske stina ifall hon kan :D det får faktiskt bli ute, för blixten i studion är inte lagad än.. lite synd men jag tror det kan bli bra ändå, så jag tror vi kör nere vid vättern vid bryggorna faktiskt! men bara om det är fint väder dårå :p

men nu ska jag sticka, ciao!


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback