nionde februari

idag är det den här filurens dag :D Bella fyller två idag, grattis!  hon fick en ny leksak och godis. så snälla vi är :) så nu springer hon runt i hela lägenheten med en pipande leksak i munnen!  hon kan lätt roa sig.


jag färgade håret igår och allt, men det blev misslyckat så jag ska iväg till affären senare och köpa en brun hårfärg. men det röda lär synas ändå men det kanske bli snyggt :) det var ju så jag hade innan. sen får jag se vad jag hittar på idag!

CIAO

ullis

vilken fin hund , jag älskar verkligen djur . dom är bara underbara :)

2009-02-10 @ 18:50:15
blogg: http://ullisnorberg.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback