pengar? ja tack!

jag får lite d a m p just nu. inte på riktigt men ändå. sitter och tittar på massa kläder till sommaren, jag vill ha. men jag är pank pank och pank och när jag får pengar nästa gång kommer dom vara slut för då ska jag köpa METALTOWN BILJETT :D och det kommer bli bäst!

påtal om det, vet nån vart jag kan få tag på leopard strumpbyxor/tights? så somsagt, jag behöver pengar. jag får väl blanda lite saft och bygga ett stånd och stå och sälja på trottoaren som man gjorde när man var liten. =D

haha, ett onödigt inlägg men shit the same!

EDIT: omg, jag har sökt in till att dela ut reklam. egentligen vill jag absolut inte det, men.. JAG MÅSTE HA PENGAR!

Terese

Fin blogg du har, kika gärna in på min :)

2009-02-12 @ 16:50:30
blogg: http://fantasidif.blogg.se/
Anonym

haha, du är inte ensam om att vilja ha pengar :P

2009-02-12 @ 18:36:30

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback