sjätte februari

nu är det äntligen loooooooov :D det ska bli så jäkla skönt! sen när vi kommer tillbaka till skolan blir det bara två veckor, sen är det prao i två veckor, ännu bättre! :D

har nästan precis kommit hem från stan, har gått med Becca :) köpte puder & en mascara, sen stack vi och åt på subway,
det är riktigt gott :D vi hittade även jättecoola ögonfransar till  fotograferingen :)  dom kostade 95-195kr. men vi ska sparaihop lite pengar och skaffa lite "fotograferings smink" :D

annars har dagen varit helt okej.
men ska dra nu,  hade bra :*

Cicci

Håller med, äntligen lov. ^^

2009-02-06 @ 21:46:57
blogg: http://lifeofcicci.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback