smilegropar

jag har kommit på att jag har fått smilegropar ^^ haha, det har jag inte haft på typ 1984 år.. antaglien för att jag inte ha lett!

Jag sitter fortfarande och väntar på att Becca ska höra av sig, hon skulle klippa sin bror tror jag att det va sen skulle hon höra av sig. Det blir faktiskt stan idag, i det fina vädret :) trevligt! Sen ikväll blir det film! Idag har jag faktiskt varit duktig, jag har inte plattat hår! Det är historia. Eller jag har faktiskt plattat luggen. Men det är så att jag ska försöka sluta platta det lika mycket som innan.. haha :) Så idag, har jag lockit hår. Det är faktiskt rätt fina lockar än vad jag har haft tidigare.. :)
skriver sen igen :D CIAO!




Saraicg

Söt bild! :)

2009-02-28 @ 13:27:36
blogg: http://saraicg.blogg.se/
Sebastian

BasC - bloggen du Vill läsa!



varför inte besöka den och se om du gillar't? :)



förresten: schysst blogg!

2009-02-28 @ 22:14:17
blogg: http://basc.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback