snaaart 100..

jag närmar mig mitt hundrade inlägg snart :D några till så har jag skrivit hundra, det skulle varit  mer om jag inte har tagit bort massa ;)

i
dag är det lördag, vaknade nyss, rätt tidigt för min del egentligen! jag vet inte vad jag ska hitta på, det är tråkigt väder ute så ut vet jag inte ifall jag går. kanske blir hemma och myser istället :)

sen ska jag även kolla ifall jag kan fixa min blogg lite :)
puss&kram!

lina

jag har 223 inlägg :O

men det jälls inte för din blogg är coolare än min! :D<3

2009-02-11 @ 13:15:48
blogg: http://linasdagbok.webblogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback