tjugofjärde februari

Det är inte den 24:e idag, men det vare igår! Hann aldrig skriva något igår, vet inte varför. Skolan var rätt okej, åtta till halv två. Fick reda på praon, dagis. haha :) Måste ringa dit sen i veckan oxå, jag hatar telefoner men sånna jag inte känner (a) aja. Efter skolan belv det hem till Becca! Vi gjorde massa olika. Vi äger på Guitar Hero! Mest hon, men ändå :D men sen var jag tvungen att hämta skriskor hos kusinerna till idag. För idag ska jag snart iväg till doktorn och sen ska jag träffa stina&ammara&frida, så ska vi iväg och åka skriskor! *bambi på hal is* haha, skriver mer sen!

HA EN BRA DAG :)

Em

Tänkte bara önska dig en bra dag i dag!

Kram ,Em

2009-02-25 @ 10:28:08
blogg: http://madebyem.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback