trettonde februari

idag är det fredag den 13! undra vad som kommer hända med mig idag. jag har alltid råkat ut för saker, jag lovar! en dag, så var det is i skolan. typ mellanstadiet. jag trillade gång på gång på gång. alltså, HELA tiden. men vi får hoppas att inget händer idag, inget har hänt än....

idag är sista dagen på lovet.. det är väl rätt skönt att börja skolan igen. det börjar bli lite långtråkit att bara sitta hemma.  men vad ska jag hitta på idag då? :) ingen aning.. men nått kommer jag väl på, annars får jag väl ta och städa mitt rum lite. - vilket aldrig kommer att hända... (a)

jag ska nog gå til affären senare och köpa frysta bär, typ jordgubbar och glass. tänkte göra milkshake senare, jättegott :D är otroligt sugen på det just nu!

men nu ska jag faktiskt vara ifrån datorn en stund! skriver senare, puss!

Maja.

jag tror nog alla håller tummarna för sig själva idag att det inte ska hända något:D

2009-02-13 @ 13:18:45
blogg: http://mcaria.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback