17:58

Hej folket!
Nu är alla glada för nu har jag fått mina nya kläder :) fast tre av tröjorna va inte som jag trodde ''/ men det går bra ändå! Idag började jag som vanligt vid tio tiden ^^ hade svenska, sen lunch,  idrott och tillslut spanska. Slutade tjugo över två. Jag, Ammara, Stina & Frida stack bort till Claras och skulle kolla prao platser till mig, stina & ammara, men dom tog bara emot en :( och så  passade vi på att ta en fika oxå, choklad muffins och fanta, supergott! sen gick jag hem och väntade på att mamma skulle komma hem och hämta mina kläder så ny sitter jag här med kläderna på!

men nu måste jag pluga spanska!
(det får bli ett lite kort inlägg) Hade bra! /S

Anonym

håret ser mysigt ut, & linnet, är det ett sånt dära långt linne ?

<3

2009-01-12 @ 20:52:12
sofi

svar till anonym; det är ett rätt långt linne ja :)

2009-01-12 @ 21:10:31
blogg: http://fallenbehind.blogg.se/
Anonym

vi får inte proa, tycker det är jättekasst.

2009-01-12 @ 21:29:34
sofi

svar: vrf inte :o

2009-01-12 @ 21:56:01
blogg: http://fallenbehind.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback