7 januari

hej alla ^^
blev ingen övernattning för mig igår inte, mådde så jävla illa. spydde när jag kom hem (y) och det sitter i fortfarande :( hoppas att jag ändå är frisk till imorgon men det är jag nog! men igår iallafall så när jag och stina kom till ammara lagade vi mat, tacos :) det blev gott! sen va vi lite på datorn. senare gick vi till Hemmakväll och hyrde film, P2, jar är inget stort fan av skräckfilmer, kan vara rätt känslig (det är väl vanligt?) men den var rätt bra faktiskt. sen tittade vi lite på MTV och sen på Top Model :) sen stack vi iväg igen och hyrde två filmer till ;) Mandy Lane, den var oxå rätt bra, rätt konstig och blodig & äcklig. :( andra filmen blev Stay Alive :D men jag åkte hem innan den :( men jag har sett den innan så :P men den är jättebra, tycker jag! sen åkte jag hem vid halv tolv ungefär. hade världen dåligaste natt. sov ingenting sen var klockan helt plötsligt kvart över sex. usch, jag är hur trött som helst..

idag har jag inte alls gjort mkt. bara suttit i soffan & framför daton.. som vanligt (a) så på så sätt är det väl skönt att skolan börjar men inte annars. jag vill inte gå dit.  jag tror jag ska sätta på en film snart, Systrar i Jeans 2, mamma har laddat ner den :)

Hade bra! / s



innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback