nyårsafton!

dagen igår började inte så bra, fick nackspärr, gjorde såå jävla ont.. så jag bestämde mig för att stanna hemma men sen på eftermiddagen så tog jag massa ipren och  mådde bättre så jag ringde stina & ammara och sa att jag kom, och tur att jag åkte till ammara, det var värt det, även om nacken gjorde ont :( aja.

åkte ut till ammara vid halv sex ungefär, gick iväg och hyrde filmer & godis : ]  Over her dead body, What happens in Vegas & Dreamgirls. vi började titta på Over her dead body, har typ sett den tre gånger innan men den är rolig ^^ sen
åt vi, efter det spelade vi lite Buzz x) jag förlorade!! :( sen körde vi Guitar hero lite ^^  sen satte vi på What happens in Vegas och åt tårta :] haha.

  vi gick ut vid tolvslaget, sprang ner till en bro och tittade på alla fyrverkerier,  DET ÄR SÅ FINT! :D fick inga bra kort men men ;) fint vare, och våra fina försök att  tända tomtebloss oxå xD haha, det gick inte att tända dom fan, så där stod vi när  alla andra sköt stora fyrverkerier så försäkte vi tända tomtebloss istl x) och så tände vi sånna dära bomber eller vafan det va. 

sen gick vi till folkets park och tända nåra reketer, såna som tjuter osen smälls.  och där lyckades vi tända nåra tomtebloss! haha :)  sen vare slut och jag åkte hem : ( ville sova där men jag hade så ont i nacken så jag åkte hem.. och nu är jag rätt död :) 





































linis

låter som du hade det bra!:)

2009-01-01 @ 17:27:33
blogg: http://linasdagbok.webblogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback