stan!

Helo

i
dag vaknade jag ungefär vi elva tiden, orkade typ inte gå upp :o haha, sms:ade ammara senare och frågade ifall vi kunde hitta på något med hon och stina skulle gå på stan så  jag hängde på ^^ träffades typ vid ett tiden och gick typ till halv fem nu :p  jag är trött x)  köpte ingenting heller, hittade ingenting eller jo men jag hade inga pengar :( i'm pank..  men dom köpte en varsin stickad kofta, vill oxå ha en, ska kanske köpa en sen senare^^ imorgon ska vi va igen, på kvällen, filmkväll och sova över :D blir nog kul!

men ska sticka nu, hade bra! /s

i väntan på bussen, solnedgång, dock förstör röken bilden..

Matilda

Det här är ett underbart foto och jag tycker röken tillför bilden något och på sätt och vis skapar mer spänning i den. Färgerna och silhuetterna blev väldigt vackert!



Mvh Matilda

2009-01-23 @ 14:35:25
blogg: http://myphoto.blogg.se/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback