tjugoförsta januari

egentligen har jag inte mycket tid att blogga just nu men det får bli ett litet snabbt inlägg :) idag är det onsdag, började tio över åtta, träffade stina tjugo i och gick till skolan, hade fysik först, sen efter 50 min så hade vi prao möte vid nio, lite trevligt, så nu ska jag välja  prao oxå, det ska vara inlämnat 2 februari. ^^ Man ska välja fem olika platser :s jag vet en jag vill praoa på x) hehu. sen hade vi idrott och sist so! som sagt så har jag inte tid så det blir lite kort.. ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer nu :p

CIAO!

always



Namninsamling - Förbjud att barn hängs ut på nätet! - Hänger du med på det här?



Namnlista att skriva på:



http://www.namninsamling.com/always1

2009-01-21 @ 23:35:52
blogg: http://always-alwaysonmymind.blogspot.com/

innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback