tjugonde januari

Jag har fixat lite med mina kategorier, min vardag bland annat, sen äre nåra mer ^^ Vill egentligen fixa massa på bloggen men jag suger på kodmallarna så det blir inget med det inte.

Idag började vi åtta istället för tio över nio, har nytt schema, och nu har vi hemkunskap, vi lagade spagetti och köttferssås, god frukost! efter det hade vi spanska, spanska  lektionerna är nog dom bästa tiderna på veckan för då träffar jag stina & ammara :) men annars suger det lite faktiskt. Hade musik sen, hade vikarie för våran andra lärare hade tappat rösten :s vi läste & skrev om Blues & Jazz historia, det va tråkigt! Åt sen,  sist hade vi matte, det är rätt lugnt och skönt, haha, man kan bara sitta och rita eller nått :p sen väntade jag tio minuter på stina, tog sällskap med henne hem :) och nu måste jag läsa fysik, men jag orkar inte, men jag måste!

eeehm.. på lördag så ska mamma & jag till borås faktiskt, för Halens & Ellos har vanliga affärer där så då ska vi dit och kolla lite, Stina kanske ska följa me, får väl se :)

men nu så ska jag logga ut, ciao! /s


innan du kommenterar:
Jag fotar med min Nikon D40.
Alla bilder är tagna av mig ifall inget annat sägs.
Jag har gjort min design själv.
Ifall ni är intresserade av en design,
kontakta mig - [email protected] så pratar vi om det :)

ditt namn:
stammis?

mail/msn: (visas ej på sidan)

din blogg:

kommentar:

Trackback